All About CITOM

|

Im an avid reader of posts from Istorya.net and i came to noticed this striking post about Citoms which is quite true based on my experience as well as the peoples observation. Ive often heard complains from fellow jeepney passengers regarding CITOM's way of handling jaywalkings. Here's a piece of it from the post which i wanna share...

Mao ni ang tinoud nga STORYA.

Sa DALAN COLON, aduna kitay ordinansa nga gi tawag ug "JAYWALKING". Sa permero lang, kini nakapatabang gayud aron malikayan ang desgrasya. Apan sa kadugayan, nakabantay ba mo nga gihimo na kini ug NEGUSYU?

Ang mga CITOM dli mag atang sa lugar kung diin dli angay mo labang. ANg ilang buhaton, mo tago or mo barug dha sa lugar nga DILI SILA MAKITA. Sakto ba kana? Louy kaayu ang mga TAGA BUKID, mga TIGULANG nga gikan pa sa laing lugar dakpon ug pamultahon. Kung dli mo bayad, adunay SEMINAR nga "2HOURS" (Mao nay bag-o karon). Kalouy pud ni lolo ug lola tawn and ni Undong ug in Inday.

Ikaduha, nakahibalo ba kamo nga adunay ordinansa nga dakpon ang si bisan kinsa magpataka ug SAKAY sa Jeep Pasahero-an? Ug wla, kini angay ninyung masay-ran.

"Ang CITOM, adunay bag-o daw nga balaud nga kinahanglan adto ka mo sakay sa Jeepney STOP". Apan, ang nahitabo mao kini..... Ang mga CITOM sa DALAN COLON, dli na magbarug sa STOPPING AREA kay wla man silay madakpan. Ang ilang gibuhat, adto sila mag BARUG doul sa SHOPPING AREA mag pa atbang. Ug sa Dihang adunay makita nga nisakay sa jeep doul sa gaisano SOUTH, mo doul dayun na sila ug pakanaugon ang pasahero. Sa akong pagsabot, mura sila ug "BU-AYA nga nag ATANG ug TUKBONON".

Unsa man inyung ikasulti niini??

1 comments:

Ashlee said...

I agree with you na gi himo na ug negosyo sa mga CITOM ang pag panakop!! Ganiha naa koy nka lalis na CITOm ky gi dakop ko niya ky na abtan ko ug blinking red sa tunga2x sa dalan! Ahak kaayo! Mao to nag lalis mi, mi ana ko dli ko mo bayad ky kahibaw ko unsaon nila ang kwarta,dayon lakaw, iya na bitaw ko gi bira ug kalit, wa jud batasan. Unya mi try ko bayad para ma kalakaw nko ky ma late nko hapit, mi ana bitaw siya na dli niya dawaton ky iya daw ko e sulod sa buss for seminar chuva ek2x, para dko mka ingon na "HAPIT NA ANG PASKO" mao nanakop sila, da nabuking lagi si manong ky I've never said that, so siya ra mismo mi buking sa ila binuhat haha, daghan baya taw nka bati niya.Mao to mi ana ko mo uban ko niya if bayaran niya ang half day sa ako work, ug sa dihang iya gi guka ang kwarta!! Pagka nalng jud CITOM oi... klaro na kaayo mo!!! Ipa Imbestegador ta mo krn!!